Als je niet dagelijks met taal bezig bent, kan het best lastig zijn een stukje te schrijven voor bijvoorbeeld je website, webshop, Facebook of LinkedIn. Sommige foutjes kan je gelukkig...
Je zal er vast en zeker al over hebben gehoord. Kleuren hebben een grote invloed op het koopgedrag van de consument. Zo bleek uit een onderzoek van WebPageFX dat bijna...
Je website is je visitekaartje voor bestaande en potentiële klanten. Op je website wil je onder meer duidelijk maken welke behandelingen je aanbiedt, welke specialisaties er in jouw salon zijn,...
Tegenwoordig vinden meer en meer mannen de weg naar de schoonheidssalon. Maar is jouw salon daar wel klaar voor? Hoe kan jij ervoor zorgen dat ook mannen de weg vinden...
Speel je met het idee om naast je huidige aanbod nog extra diensten in je salon aan te bieden? Steeds meer schoonheidssalons breiden hun pakket uit om hun salon te...
Als je jouw schoonheidssalon uitbaat dan moet je dagdagelijks verschillende hoedjes opzetten. Dat van schoonheidsspecialiste natuurlijk maar ook dat van bedrijfsleider, inkoper en marketeer. Ik kan me wel voorstellen dat...
Je bent op een netwerkborrel, een verjaardag of een training en daar komt die vraag die zo vaak gesteld wordt, maar eigenlijk best wel lastig is om te beantwoorden: ‘Wie...
Voor jezelf werken; het is super leuk! Je hebt de vrijheid om je eigen agenda te bepalen en je kan doen wat je graag doet. Maar er is ook een...
Internet vormt een bron aan inspiratie en informatie, blogs zijn niet meer weg te denken uit de huidige internetcultuur. De ene blog spreekt je waarschijnlijk meer aan dan de andere....
Het valt op dat heel veel schoonheidsspecialistes op Facebook “Like share win acties” houden. Hierbij vragen ze aan fans om een foto of een bericht te delen op hun eigen...