Als schoonheidsspecialist(e) ben je opgeleid om klanten te helpen met behandelingen. Het verkopen van producten wordt vaak verwaarloosd en er maar een beetje 'bij gedaan'. Dat is jammer maar wel …
Het versturen van nieuwsbrieven kan een waardevol middel zijn om meer klantbinding en meer omzet te verkrijgen. Het indelen, schrijven en versturen van een goede nieuwsbrief is echter makkelijker gezegd …
Een klant zal bij jou een behandeling afnemen wanneer het gevoelsmatig meer oplevert dan het kost. Probeer daarom een ‘ervaring’ te verkopen en niet alleen de behandeling zelf. Hierbij tellen …
Het is van groot belang om interactie met je volgers te op social media. Hoe meer interactie, hoe hoger een update gewaardeerd zal worden door Facebook. Door het algoritme van …
De maand februari is voordat je het door hebt weer voorbij en het is tijd om vooruit te kijken naar de volgende maand. Deze maand gaan wij in op de …
Inmiddels een zeer bekend en populair begrip onder vrouwen; de Ladies Night. Als schoonheidssalon een perfecte manier om veel vrouwen te informeren over de nieuwe producten en behandelingen in jouw …
Met het geven van korting geef je een signaal aan klanten dat jouw product of dienst eigenlijk minder waard is. Met een korting trek je koopjesjagers aan die niet zullen …
Marketing hoeft geen geld te kosten. Het is aan jou om zo creatief mogelijk jouw salon 'in the picture' te krijgen. Een foto zegt meer dan 100 woorden. Dit oude …
Iedereen heeft wel eens geen inspiratie voor een nieuwe post op Facebook of een wekelijkse nieuwsbrief. Probeer vooral niet vanuit jezelf te redeneren. Wat interessant is voor jou, hoeft niet …
Wanneer je net een salon hebt geopend is het nog geen probleem om je klanten bij te houden in een simpel Excel bestand. Wanneer je eenmaal vaste klanten begint te …